سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترین مردم کسانی اند که از بدترین مسأله ها، می پرسند، تا دانشمندان را به اشتباه اندازند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
نشریه فصل رویش شماره4

 

 

1-     مقرر شد در جهت ایجاد روحیه ی تحول خواهی در طلاب جوان، از طرف مؤسسه مدیریت حوزه، وام ضروری تحول پرداخت گردد.

2-   کمیته ی برنامه ریزی راهبردی حوزه علمیه اعلام کرد: برای افزایش بودجه ی مدیریت تحول، از این پس در تمام واحدهای حوزه از نیروهای باز نشسته (تو بخوان: با زن نشسته) استفاده می شود.

3-     لابی صهیونیستی، میلیارد ها دلار به دولت آمریکا جهت براندازی نرم در مدیریت تحول حوزه ها کمک مالی می کند.

4-     تشکلی موسوم به «انصارالتحول»، در مانیفستی جنجالی، از متحول نشدن حوزه در طیّ چند روز اخیر، به شدت انتقاد کرد.

5-     منابع آگاه از تحول در نظام پرداخت شهریه ی آقای ع ک خبر داده و افزودند: وی از این پس به جای «گونی» از «توبره» استفاده خواهد کرد.

6-   باراک اوباما در اولین حضورش در کاخ سفید، عنوان کرد: شعار تغییر و پیروزی ام در انتخابات ریاست جمهوری را مدیون شعار تحول در حوزه های ایران هستم.

7-   عضو ارشد جناح شعارگرای حوزه در خصوص بیانات رهبری در زمینه ی تحول در حوزه ها، بیان داشت: سخن رهبری در این زمینه که نباید روی زمین بماند؛ بلکه باید روی زبان بماند!

8-   یکی از مدیران تحول خواه، با حضور در کنفرانس خبری رسانه های داخلی و خارجی، راهبردش برای تحول در حوزه را بیان کرد. وی اذعان کرد: برای اجرای تحولات عمیق در حوزه، باید از تمام ظرفیت های واقعی و ذهنی پذیرش بهره گرفت. در همین راستا، وی از اسکان تعدادی طلبه ی جدید الورود در زیرزمین و دوش های حمام مدرسه ی مورد تحولش خبر داد.

 9-  گروه 1+ 5 از تحریمات جدید علیه کشور خبر داد. این گروه علت این تحریمات را ترس از برنامه های تحول و در نتیجه جهانی شدن حوزه های ایران اعلام کرد.

 10-  یک منبع بسیار سرّی از تشکیل مافیای تحول در حوزه خبر داد. بنا بر اظهار این منبع بسیار سری که خواست نامش بعداً فاش شود، مافیای تحول، برای مصادره ی شعار تحول به نفع خود تشکیل شده و قصد دارند با بدست گرفتن مدیریت های کلان حوزه و گماردن نیرو های خود در ارگان های مرتبط، انقلاب نارنجی و شاید هم مخملی به راه بیندازند.

11-  یک منبع سرّی دیگر از تشکیل معاونت گردشگری و صنایع مغزی در حوزه خبر داد. این منبع سرّی که خواست اصلاً نامش فاش نشود اعلام کرد: کار تهیه ی چارچوب تشکیلاتی این معاونت بر عهده ی کارگروه ویژه ی تحول یا همان (دولت سایه) بوده و وظایف بسیار عدیده ای در بندهای متوالی برای این معاونت تعریف شده است.

12-  یک استاد تئوریسین در آخرین نظریه ی خود، ریشه ی تحول را کشف کرد. بنا بر اظهار ایشان، تحول، مصدر أجوف واوی از باب تفعّل است. در پی انتشار آخرین یافته های این استاد نواندیش در باب تحول، بسیاری از علما، این نظریه را مردود دانسته و وی را به کفرگوئی متهم کردند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط فصل رویش 88/5/12:: 3:15 عصر     |     () نظر